پارتیشن اداری ام دی اف
نوشته شده توسط : یگانه

 

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن ام دی اف 

پارتیشن ام دی اف به دو شکل پارتیشن ام دی اف تکجداره ، پارتیشن ام دی اف دوجداره با پرده کرکره ولومی تولید می گردد. پارتیشن ام دی اف به طور خلاصه شکل فایبر تخته متوسط است که کاربردهای فراوانی دارد و با ترکیب شیشه در تک جداره و دوجداره محیط شما را کارآمدتر می سازد.

پارتیشن ام دی اف شرکت پرچین از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها می باشد و از ام دی اف استفاده می کند که مقاومت بالا در برابر رطوبت دارد.

 

پارتیشن ام دی اف تکجداره

 

پارتیشن ام دی اف تکجداره متشکل از ام دی اف و شیشه است که گاهی تماما ام دی اف می باشد. پارتیشن تک جداره ام دی اف در ارتفاع سقف یا تا نیمه دیوار، با توجه به سفارش کارفرما تولید و اجرا می شود.

شیشه های پارتیشن ام دی اف تکجداره را می توان مات ، راه مات یا ساده استفاده کرد پنل های این نوع پارتیشن را می توان بعد از نصب به راحتی جابه جا کرد. پارتیشن تکجداره ام دی اف از پرطرفدارترین نوع پارتیشن است زیرا خیلی سریع و آسان اجرا می گردد.

پارتیشن ام دی اف را می توان به صورت نیمه قد و تمام قد شیشه کار کرد. شیشه های مصرفی در پارتیشن ام دی اف به سفارش مشتری سکوریت می شود.

 
 
پارتیشن ام دی اف دوجداره

 

در پارتیشن ام دی اف دوجداره همانند پارتیشن تک جداره،متریال مصرفی شامل  ام دی اف درجه 1 و شیشه 4، 6 یا 8 میل دوجداره می باشد؛ و به منظور افزایش حریم خصوصی از پرده کرکره ولومی یا مات کردن شیشه ها استفاده می شود. پارتیشن دوجداره عایق حرارتی بسیار مناسب انرِ نیز می باشد. علاوه بر این، می توان با افزودن فوم به پارتیشن 





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: